امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

FlightSafety Enters the UAV Pilot Training Arena

“We started from a regulatory point of view, offering potential UAV pilots the opportunity to learn and understand the responsibilities of a PIC and the strong CRM (Crew Resource Management) that need...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26A26F8C3D1E4DB9935690B1F7E11878&url=https%3a%2f%2fwww.expouav.com%2fnews%2flatest%2fflightsafety-uav-pilot-training%2f&c=16214183622690274121&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment