CRM has become a ladder for growth to many businesses. Due to its exceptional capabilities to increase sales and build long-term relationships, it is becoming a preferred tool for companies of all siz...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26A26F8C3D1E4DB9935690B1F7E11878&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fcrm%2fblog%2f522111-tips-for-choosing-the-best-crm-for-your-business&c=15418728871825033521&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment