امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Tip #1182: The Tool Every Developer Needs (Even The Ones Who Don’t Use Code)

Whether your weapons are JavaScript and Plugins, or Processes and Flows, there is a tool you should pick up before going anywhere near the keyboard. That is, of course, the pen. This is a lesson I lea...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fdynamicscrmtipoftheday%2farchive%2f2018%2f10%2f30%2ftip-1182-the-tool-every-developer-needs-even-the-ones-who-don-t-use-code&c=11148635998536603656&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment