امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 24, 2018

Thryv® Small Business Software Announces “High Thryv Award” Winners

These small businesses are utilizing the full breadth of Thryv’s features, including personalized customer relationship management (CRM), world-class scheduling, invoicing/payments, marketing tools an...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8440118AE7694497B350A2B1878440D8&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fhouston%2fbusinesswire%2fpress_releases%2fTexas%2f2018%2f10%2f23%2f20181023006224&c=7876223966723166659&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment