امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Seeing Through the Hype: Making Sense of Sales Enablement Technology

Start with understanding what your capability gaps are. And what I mean by that is not, can we bog your information in the CRM right. It’s not technology oriented, it’s more what are our sales reps ab...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B6EA92B8DD4354B67604DBBA107AB6&url=https%3a%2f%2fsmartsellingtools.com%2fseeing-through-the-hype-making-sense-of-sales-enablement-technology%2f&c=10837493939818245482&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment