امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

RedPoint Global Upgrades its Customer Engagement Hub

Corporate Director of Marketing and CRM at Xanterra Parks & Resorts. “We are excited to take advantage of the new innovations to the RedPoint Customer Engagement Hub. The platform enhancements to cust...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6311BCD2183D4A04875402FEC67F3249&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2fnews%2fdata-management%2fredpoint-global-upgrades-its-customer-engagement-hub%2f&c=4614776108420459917&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment