امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

New Crayon Battlecards Integrate with Salesforce CRM and Largest Source of Real-Time Competitive Intelligence

Crayon, the market and competitive intelligence platform company that enables businesses to track, analyze, and act based on market movements, is arming sales teams with dynamic Battlecards integrated ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fboston%2fbusinesswire%2fpress_releases%2fMassachusetts%2f2018%2f10%2f30%2f20181030005135&c=7607094498651657326&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment