With MONKEY, operators have access to a full suite of off-premise functionality, including unified multi-channel ordering (online, mobile and call center), CRM, case management, catering sales team an...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0EC5670839E94C86966B406AE8D80611&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2018%2f10%2f22%2fmonkey-group-and-kitchen-podular-announce-new-strategic-partnership-to%2f&c=7961410652623056877&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment