امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, October 22, 2018

Monkey Group and Kitchen Podular Announce New Strategic Partnership to…

With MONKEY, operators have access to a full suite of off-premise functionality, including unified multi-channel ordering (online, mobile and call center), CRM, case management, catering sales team an...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0EC5670839E94C86966B406AE8D80611&url=http%3a%2f%2fvirtual-strategy.com%2f2018%2f10%2f22%2fmonkey-group-and-kitchen-podular-announce-new-strategic-partnership-to%2f&c=7961410652623056877&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment