امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Insightly is Recognized as a 2018 Gartner Peer Insights Customers' Choice for Sales Force Automation

Insightly, the CRM for building lifelong customer relationships, was named a 2018 Gartner Peer Insights Customers' Choice for Sales Force Automation (SFA). Gartner (News - Alert) defines SFA as system...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6311BCD2183D4A04875402FEC67F3249&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f23%2f8838581.htm&c=2210346542321041421&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment