Insightly, the CRM for building lifelong customer relationships, was named a 2018 Gartner Peer Insights Customers' Choice for Sales Force Automation (SFA). Gartner (News - Alert) defines SFA as system...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6311BCD2183D4A04875402FEC67F3249&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f23%2f8838581.htm&c=2210346542321041421&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment