امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

How to Make Customers Look Forward to Your Email

But, there’s a catch. Your promotions need to be personalized for the user. With a CRM that uses AI to deliver predictive analytics, you can learn what offers your customers are the most likely to res...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0D8A774B45F94D6B94139644000F3218&url=https%3a%2f%2fmarketinginsidergroup.com%2fcontent-marketing%2fhow-to-make-customers-look-forward-to-your-email%2f&c=4617191897261162699&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment