امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Full Circle Insights Launches Digital Source Tracker to Measure Marketing Performance Above the Funnel

Full Circle Campaign Attribution, which provides customizable, multi-touch attribution models and comprehensive attribution metrics across all CRM data. Full Circle Matchmaker, which bridges the gap f...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f30%2f8842959.htm&c=18217904261435342891&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment