امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

CRM - Product Specialist/Manager (Riyadh, Saudi Arabia) Job

Boston Scientific - Dubai - CRM - Product Specialist/Manager (Riyadh, Saudi Arabia) Job Description Works in hospitals to communicate the science messaging and tactics to strengthen BSC product use. R...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=http%3a%2f%2fwww.gulf-recruitments.com%2f2018%2f10%2fcrm-product-specialistmanager-riyadh.html&c=3498331425748818621&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment