امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Clorox CMO: DTC And Private-Label Brands Are A “Fairly Significant Threat” To Business

It will do so by acquiring DTC brands, imitating their tactics and using paid media to convert more customers into its various CRM programs. “Everything points to say, we better know more people,” Rey...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B6EA92B8DD4354B67604DBBA107AB6&url=https%3a%2f%2fadexchanger.com%2fad-exchange-news%2fclorox-cmo-dtc-and-private-label-brands-are-a-fairly-significant-threat-to-business%2f&c=10660429656886515011&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment