امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 9, 2022

The Opposite Of Snowflake: Analytics Without The Data Warehouse

“And that means a ton of people are taking data out of their CRM and loading it into Snowflake just to run analytics. Well, what if you never had to do that? What if you could just query that directly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=406FA4B6E071460DB68F87C9F2E3D382&url=https%3a%2f%2fwww.nextplatform.com%2f2022%2f02%2f09%2fthe-opposite-of-snowflake-analytics-without-the-data-warehouse%2f&c=4905222273275317863&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment