امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 27, 2022

Salesforce.com (CRM) Gains But Lags Market: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed the most recent trading day at $208.09, moving +1.86% from the previous trading session.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=43C3D60D678248088CCF7918F13C6448&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-crm-gains-lags-224510011.html&c=1783189968386848316&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment