امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 13, 2022

Department of Aging Is Recruiting for Chief Information Officer

The job posting states: “The CIO will be responsible for facilitating the implementation of an enterprise Customer Relationship Management (CRM) system for the aging network; ensuring interoperability ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E3CD7519267247758E2340F18E3B85B4&url=https%3a%2f%2fwww.techwire.net%2fnews%2fdepartment-of-aging-is-recruiting-for-chief-information-officer&c=14300205129701901318&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment