امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 22, 2022

Virtuous Expands How They Help Nonprofits Grow By Acquiring VOMO, the Innovative Volunteer Management Platform

Virtuous, the world's fastest growing nonprofit CRM and responsive fundraising platform, announced today it has acquired VOMO, the award-winning volunteer mobilization platform designed to recruit new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3E9151D974404C4AB7BC14582F33B841&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-virtuous-expands-how-they-help-nonprofits-grow-acquiring-%2f2022%2f02%2f22%2f9549453.htm&c=4052118686366090587&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment