امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 16, 2022

ZoomInfo CEO Schuck: There are dozens of go-to-market things that aren't in CRM

Also: ZoomInfo CEO Schuck: Mining CRM's 'wasteland of information' for insights Regarding a 9% drop in ZoomInfo's stock price Tuesday, after hours, "It's just an over-reaction," said Schuck. "You see ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D4BDF8E46104195BD40B91723914488&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fzoominfo-ceo-schuck-there-are-dozens-of-go-to-market-things-that-arent-in-crm%2f&c=17497628287674698825&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment