CRM solutions can benefit businesses and organizations in nearly any field. However, the standard features and tools don’t always apply.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3C3267A136F64118A7FB8AC1F5DB7349&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fsmallbusiness%2fspotlight-extraaedge-found-its-crm-niche-in-the-education-industry%2far-AAUcjaz&c=6212384383156800868&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment