امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 25, 2022

Geopolitical Turmoil Fuels Fear-Filled Week on Wall Street

T he holiday-shortened week was rife with geopolitical tension, as Russia's pending invasion of Ukraine put pressure on Wall Street and markets around the world. There was specula ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AD78596E6568412DA183861E97EA82DB&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fgeopolitical-turmoil-fuels-fear-filled-week-on-wall-street&c=13993213789651225941&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment