امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 16, 2022

Creatio Is Recognized for Highest Quality of Support & as the Easiest to Do Business with by G2

BOSTON, Feb. 16, 2022 /PRNewswire/ -- Creatio, a global vendor of one platform to automate industry workflows and CRM with no-code and a maximum degree of freedom, has been recognized by G2 as one of ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=CF015792B2F1494B9F0EE89B287BBBAA&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcreatio-is-recognized-for-highest-quality-of-support-as-the-easiest-to-do-business-with%2farticle_587d06f1-5191-5ed7-8ddc-29746c993e05.html&c=14781703788512203211&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment