امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 14, 2022

Creatio Hosts No-Code Day for Manufacturing Industry Featuring Industry 4.0 Originator Henrik von Scheel

BOSTON, Feb. 14, 2022 /PRNewswire/ -- Creatio, a global vendor of one platform to automate industry workflows and CRM with no-code and a maximum degree of freedom, announced a no-code day for the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=074829CF8FC540BB973D129E906ACF5F&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcreatio-hosts-no-code-day-for-manufacturing-industry-featuring-industry-4-0-originator-henrik-von%2farticle_5613e638-70e1-578f-be2a-77ad4029c968.html&c=17227887849162819585&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment