امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 14, 2022

Applebee's CMO on embracing everything from '80s nostalgia to metaverse buzz

YASHINSKY: CRM is an incredibly important element for us now and certainly into the future. We've been working and investing a lot of time and energy in terms of being able to better connect to our ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=074829CF8FC540BB973D129E906ACF5F&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fnews%2fapplebees-cmo-on-embracing-everything-from-80s-nostalgia-to-metaverse-buz%2f618514%2f&c=13825443177483857581&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment