امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 14, 2022

Salesforce.com's Stock To Rise After Recent Fall?

Salesforce.com’s stock (NYSE: CRM) declined by 4.8% in the last twenty-one trading days. In comparison, the broader S&P500 index fell by 2% over the same period. The stock has seen declining trends ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=074829CF8FC540BB973D129E906ACF5F&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce.coms-stock-to-rise-after-recent-fall&c=1575477668438107145&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment