Salesforce.com (NYSE:CRM) has outperformed the market over the past 15 years by 14.01% on an annualized basis. Buying $1,000 In CRM: 15 years ago, an investor could ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34CD564FF60E4C029A7F161F10433F1D&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fnews%2fearnings%2f22%2f02%2f25878106%2fif-you-invested-1000-in-this-stock-15-years-ago-heres-how-much-you-would-have-today&c=53283206756982408&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment