امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 22, 2022

The Market Is Volatile — Consider These Three Tactics To Manage Your Share Price

Those shareholders should be visible in your IR customer relationship management (CRM) system if you employ a proactive investor engagement strategy. There are a variety of relationship management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F7D09B769EDF4CC4973C423CD6FAAEDA&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesfinancecouncil%2f2022%2f02%2f22%2fthe-market-is-volatile---consider-these-three-tactics-to-manage-your-share-price%2f&c=6947599805712475015&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment