امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 14, 2022

How Brands Can Win ‘Brand Attachment’ Through Meaningful CRM

CEO of Response Media, a data-led CRM agency that works with leading companies to achieve optimal growth between brands and audiences. Simply stated, “brand attachment” is the emotional connection ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=074829CF8FC540BB973D129E906ACF5F&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbesagencycouncil%2f2022%2f02%2f14%2fhow-brands-can-win-brand-attachment-through-meaningful-crm%2f&c=15239185407759193746&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment