امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 16, 2022

Digital Pi Introduces Bizible Consulting, Helps B2B Companies Attribute Marketing Efforts To Revenue

Best Practice Implementation and Optimization - Digital Pi helps businesses create a solid foundation to measure attribution by configuring channels and subchannel framework, developing CRM activity ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D4BDF8E46104195BD40B91723914488&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f02%2fg25672680%2fdigital-pi-introduces-bizible-consulting-helps-b2b-companies-attribute-marketing-efforts-to-revenu&c=8348609637259660388&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment