Best Practice Implementation and Optimization - Digital Pi helps businesses create a solid foundation to measure attribution by configuring channels and subchannel framework, developing CRM activity ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D4BDF8E46104195BD40B91723914488&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f02%2fg25672680%2fdigital-pi-introduces-bizible-consulting-helps-b2b-companies-attribute-marketing-efforts-to-revenu&c=8348609637259660388&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment