امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 24, 2022

Vonage Recognized by Capterra as Top Performer

Vonage was also featured in the Capterra Shortlist report for Telephony Software 2021 and the Capterra Shortlist report for VoIP Software 2021. "It is an honor to be recognized by ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38955F31A70946DAB72D16517535C702&url=https%3a%2f%2fsip-trunking.tmcnet.com%2fnews%2f2022%2f02%2f24%2f9551819.htm&c=4136752842317814273&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment