امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 23, 2022

Another record-breaking year for Playvox as Contact Centers Prefer its Workforce Engagement Management

Playvox, the leading CRM-connected omnichannel contact center provider of workforce engagement solutions, announced another year of significant growth. Fiscal year 2021, which ended December 31, saw ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89B7E1C865E64A33A0856218816364C1&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fpr-newswire%2ftechnology-business-66a724a5e5072ee3ba3c3eae69c00f7c&c=17965402230442357184&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment