امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 15, 2022

The 3 Key Components of a First-Party Data Strategy

By creating this single view of an individual, we are tying marketing, advertising, CRM, customer service and other data together into a single cohesive view so we can provide a better experience ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C2B9AA6FF67748A7B4A19FDF2F0F8093&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fthe-3-key-components-of-a-first-party-data-strategy%2f&c=1300645227979565776&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment