امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 25, 2022

Casa Closes $1.2m Pre-Seed Round to Launch New "Business in a Box" for the Home Improvement Industry

Casa, a South Florida-based technology startup that provides home improvement contractors turn-key software to run their business, announced today the closing of a $1.2 Million pre-seed fundraising ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=AD78596E6568412DA183861E97EA82DB&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fcasa-closes-1-2m-pre-205800047.html&c=17782240069217963045&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment