امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 18, 2022

Creatio has Unveiled its Major Platform Update - 8 Atlas During a Remarkable Digital Show

On February 8th, Creatio hosted a dynamic digital show to present the new generation of its platform - 8 Atlas BOSTON, Feb. 18, 2022 /PRNewswire/ -- Creatio, a global vendor of one platform to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C29B36F7978B4F69BE872E38F1127E05&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fnow%2fcreatio-unveiled-major-platform-8-133300541.html&c=17933050551918424304&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment