امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 21, 2022

Polen Capital: “Salesforce (CRM) Reported Solid Revenue Growth”

Polen Capital, an investment management firm, published its “Polen Focus Growth” fourth quarter 2021 investor letter – a copy of which can be downloaded here. During the fourth quarter of 2021, the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38C349E71627427E90F2F0AD87365317&url=https%3a%2f%2fwww.insidermonkey.com%2fblog%2fpolen-capital-salesforce-crm-reported-solid-revenue-growth-1028779%2f&c=9749659771146414944&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment