امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 23, 2022

Aircall Announces a Strategic Investment From HubSpot Ventures

As a CRM platform partner of choice for Aircall since 2016, HubSpot is now further investing in its #1 most installed telephony integration. This investment shows an extended sign of support to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89B7E1C865E64A33A0856218816364C1&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2faircall-announces-strategic-investment-hubspot-130000780.html&c=3724296675724182614&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment