امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 27, 2022

Salesforce Paid More Than $2.8 Million in Bug Bounties Last Year

Salesforce paid out a total of more than $2.8 million to ethical hackers who helped them locate bugs in their software across 2021. The highest amount paid for one bounty was $30, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=43C3D60D678248088CCF7918F13C6448&url=https%3a%2f%2ftech.co%2fnews%2fsalesforce-2-million-bug-bounties&c=14456307129154382712&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment