امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 14, 2022

DealerOn announces strategic partnership with Pypestream to deliver conversational AI to the automotive industry

Partnership marries Pypestream's industry-leading self-service automation platform and DealerOn's industry leading website platform to create the Cyrus Digital Assistant for auto dealers ROCKVILLE ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=074829CF8FC540BB973D129E906ACF5F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fdealeron-announces-strategic-partnership-pypestream-160200594.html&c=4359627322884839730&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment