امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 16, 2022

Tableau ’22 delivers data dividends for Salesforce

Register here. When Salesforce acquired Tableau for $15.7 billion in 2019, CEO Marc Benioff spoke on the value of better integration across CRM and analytics capabilities. The acquisition followed ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4D4BDF8E46104195BD40B91723914488&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2022%2f02%2f16%2ftableau-22-delivers-data-dividends-for-salesforce%2f&c=9054376145386268431&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment