امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 18, 2022

How Small Businesses Can Manage The Impact Of Supply-Chain Crises And Workforce Shortages

To get ahead of the mass resignation, business owners should keep those considerations in mind for their own workplaces. Using CRM To Manage Supply Chain Relationships A well-configured CRM system can ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E569DCE7037847A39124A564587A73C4&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fforbestechcouncil%2f2022%2f02%2f18%2fhow-small-businesses-can-manage-the-impact-of-supply-chain-crises-and-workforce-shortages%2f&c=15671656258765414369&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment