امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 9, 2022

Craig Daly Honored as One of Utah Business 40 Under 40 Award Winners

Robust data science is used to serve customers with thoughtful and dynamic conversations. By managing leads through a CRM or MAP integration, Aktify creates millions of weekly conversations through ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=406FA4B6E071460DB68F87C9F2E3D382&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcraig-daly-honored-as-one-of-utah-business-40-under-40-award-winners%2farticle_e7b50aa4-a86b-5d88-8ae6-427a5127d062.html&c=533677454647212824&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment