امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 28, 2022

New Survey Reveals Dramatic Customer Turnover Rates of Nearly One-Third Worldwide, and Almost 50 Percent in the US

A new study shows customers are leaving at extraordinary rates and most companies are ill-prepared to counter this trend. The average customer turnover rate is now nearly one-third worldwide, while ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=93E4798681D54FB08E6D63F338E83FF8&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2022%2f02%2f28%2f9553348.htm&c=917130529137117374&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment