امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 23, 2022

Oktana Achieves Salesforce Summit Partner Status

Oktana, a custom software development company that specializes in helping High Tech companies integrate Salesforce technologies, has announced its recognition as a Salesforce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89B7E1C865E64A33A0856218816364C1&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2foktana-achieves-salesforce-summit-partner-status%2farticle_71166c73-f5fb-59bd-8082-db0870f50e37.html&c=6674627056043741295&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment