امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 9, 2022

Higher Education CRM System Market Is Going to Boom : Embark Campus, Admittor, Admitek

Edison, NJ — (SBWIRE) — 02/09/2022 — The Latest Released Higher Education CRM System market study has evaluated the future growth potential of Global Higher Education CRM System market and provides ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=406FA4B6E071460DB68F87C9F2E3D382&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fhigher-education-crm-system-market-is-going-to-boom-embark-campus-admittor-admitek&c=15231049048705200684&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment