امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 24, 2022

Salesforce (CRM) to Report Q4 Earnings: What's in the Offing?

Q4 performance is likely to have benefited from strategic acquisitions and an accelerated digital transformation, which is driving demand for cloud-based solutions.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38955F31A70946DAB72D16517535C702&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-crm-report-q4-earnings-152103604.html&c=9926644637983676154&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment