امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 13, 2022

Egyptian proptech Nawy raises $5 million Seed round

Nawy’s tech does not stop at the customer-facing component of the business. It deploys its own CRM with a smart allocation of leads, as well as assists its agents with the ability to access market ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FE6860ACDB4C4C298A3B9834E74D0B0B&url=https%3a%2f%2fwww.wamda.com%2far%2f2022%2f02%2fegyptian-proptech-nawy-raises-5-million-seed-round&c=5144307590293030466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment