امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, February 20, 2022

Creatio has Unveiled its Major Platform Update - 8 Atlas During a Remarkable Digital Show

BOSTON, Feb. 18, 2022 /PRNewswire/ -- Creatio, a global vendor of one platform to automate industry workflows and CRM with no-code and a maximum degree of freedom, gathered thousands of global ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7ED738A1725644088E4403C2FF799473&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2fcreatio-has-unveiled-its-major-platform-update---8-atlas-during-a-remarkable-digital%2farticle_458758df-6810-5dc9-b19a-f11d2da60fe7.html&c=6543794583888157692&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment