AnyRoad touts itself as a "new category of software" that helps brands build stronger customer relationships through data.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D3D66D4D7AFC4500933A78F4102604B0&url=https%3a%2f%2fventurebeat.com%2f2022%2f02%2f24%2fanyroad-which-brings-the-rigor-of-digital-marketing-measurement-to-irl-experiences-nabs-47m%2f&c=6318755409518055966&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment