امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 17, 2022

Software As A Service Saas Market Will Hit Big Revenues In Future | Salesforce, Workday, Microsoft

Latest Study on Industrial Growth of Worldwide Software As A Service Saas Market 2022-2028. A detailed study accumulated to offer Latest insights about ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=917D20B547FE4D869B66F0E3A99CC829&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fsoftware-as-a-service-saas-market-will-hit-big-revenues-in-future-salesforce-workday-microsoft&c=16428879110631863330&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment