امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 18, 2022

Noteworthy Friday Option Activity: MA, KYMR, CRM

Below is a chart showing KYMR's trailing twelve month trading history, with the $50 strike highlighted in orange: And Salesforce.com Inc (Symbol: CRM) options are showing a volume of 35,207 contracts ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B37F5DDF4A22468C9DD16EBC93A8A17D&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnoteworthy-friday-option-activity%253A-ma-kymr-crm&c=1147491426119905999&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment