امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 18, 2022

SD Times news digest: Microsoft announces Foldable Navigation component; Creatio’s Atlas 8; Voltron Data launches with Series A funding

Creatio, a no-code CRM platform, recently unveiled the new capabilities of its no-code platform, 8 Atlas. A few highlights of this release include: No-code Designer: A module that consolidates ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=713A2D356E964667AF9191B422A3592C&url=https%3a%2f%2fsdtimes.com%2fmsft%2fsd-times-news-digest-microsoft-announces-foldable-navigation-component-creatios-atlas-8-voltron-data-launches-with-series-a-funding%2f&c=3655176404892201590&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment